Komunikazio eta Marketin arduraduna Donostiako Kursaal elkargunean

Deialdia egiten duena:
Kursaal Elkargunea
Baldintzak:
  • Unibertsitate-prestakuntza (Komunikazioa, Marketina, Kazetaritza edo antzekoa) duen pertsona bat behar dute, komunikazio eta/edo marketin erantzukizuneko postuetan gutxienez 5 urteko esperientzia duena, eta sektore publikotik, kulturaletik eta/edo MICEtik datorrena bereziki baloratuko da. Euskara menperatu behar da (EGA), ingeles-maila altua (B2) ere eta ezagutza behar da komunikazio eta marketin digitaleko estrategietan, bai eta euskarri digitalak diseinatzeko eta garatzeko tekniken ezagutza eta edukiak sortzeko euskarazko eta gaztelaniazko erredakzio maila ona ere.    
Edukia:

Centro Kursaal-Kursaal Elkargunean, Komunikazio eta Marketin Zuzendaritzaren mende, honako jarduera hauetaz arduratuko da: Kursaal Elkargunearen eta Miramar Jauregiaren komunikazio eta marketin estrategiaren definizioan parte hartzea; haren marka, nabaritasuna eta posizionamendu irudia garatzea; komunikazio planak eta ekintzak diseinatzea eta gauzatzea hainbat kanal eta euskarritan («offline» eta online); informazio edukia idaztea eta diseinatzea (komunikatuak, elkarrizketak eta erreportajeak zabaltzea, fitxa teknikoak, katalogoak, prentsako jatorrizkoak, agendak, etab.); hedabideekiko harremana kudeatzea; webgunea eta sare sozialak kudeatzea eta garatzea; ikus-entzunezko edukiak eta «ticketing» garatzea eta eguneratzea; komunikazio-kanpaina eraginkorrak eta segmentatuak egitea; Kursaal Eszenako komunikazioa gainbegiratzea eta koordinatzea; etab.     

Epea:

2023/03/24

Kontaktua:

Kursaal Elkargunea

Zurriola Hiribidea, 1

20002 Donostia - San Sebastián

Telefonoa: 943 003 000

seleccion@lks.es
Eremua:

Euskadi

Gipuzkoa

Donostia / San Sebastián

Iturria:
2023-03-10eko 48. Gipuzkoako Aldizkari Ofiziala.
Erlaziodun Loturak:
Irudiak: