Erreferentziazko webguneak
'El valor del juego en el desarrollo'. Jolasaren ikuspegi orokorra gizakiaren eboluzio-etapetan eta garapen kognitiboan. https://aufop.blogspot.com/2012/03/el-valor-del-juego-en-el-desarrollo.html |
|
'Juegos cooperativos y juegos competitivos en educación: diferencias y posibilidades'. Jolas lehiakorraren eta lankidetzakoaren hezkuntza-gaitasunari buruzko azterketa eta hausnarketa. |
|
'Joko, Jolas, Juego'. Euskarazko jokoaren etimologiari buruzko hausnarketa. https://aunamendi.eusko-ikaskuntza.eus/es/joko-jolas-juego/ar-64585/ |
|
'Cómo el juego estimula el desarrollo cognitivo y el aprendizaje en los niños'. Jolasaren garrantziari buruzko hausnarketa pertsonen bilakaera kognitiboan. |
|
'30 elementos para gamificar y un sistema balanceado'. Gamifikazioa eta prozesu gamifikatu bati ekiteko elementu nagusien deskribapena. https://www.alaluzdeunabombilla.com/2017/07/25/30-elementos-para-gamificar-y-un-sistema-balanceado/ |
|
'El juego y la neurociencia'. Lau artikuluren artean lehena, non jokoa eta neurozientzia erlazionatzen diren, hezkuntzarako eta gizarte-eraldaketarako duen gaitasuna ezagutzeko. https://sacodejuegos.com/juego-y-neurociencia-1-4 | |
'Metodología para el diseño de juegos'. Esperientzia ludiko-hezigarriak garatzeko metodologiari buruzko sei artikulu. https://sacodejuegos.com/el-juego-perfecto | |
'Ludificación o gamificación: la minería de los juegos'. Gamifikazio-teknikei, jokoaren gaitasun eraldatzaileari eta hura diseinatzeko eta planifikatzeko prozesuei buruzko azterketa zabala. https://www.luccla.com/4926/ludificacion-gamificacion-la-mineria-de-los-juegos |
Gomendatutako bibliografia
- El niño y el juego (planteamendu teorikoak eta aplikazio pedagogikoak): ISBN: 92-3-301658-7
- Even Ninja Monkeys Like to Play: gamifikazioari, pentsamendu ludikoari eta pentsamendu motibazionalari buruzko analisia. ISBN 13: 9781514745663
- Actionable Gamification (beyond points, badges, and leaderboards). Hausnarketa sakona gamifikazioaren motibazio-gaitasunari buruz, haren osagaiei buruz eta motibazioarekin duen loturari buruz. Yu-Kai Chou gamifikazioaren guruak idatzia. ISBN 13: 978-1511744041.
- El juego infantil y su metodología: jolasaren hezkuntza-gaitasunari buruzko kasu praktikoak biltzen dituen hezkuntza-liburua. ISBN 13: 9788448171513.
Baliabide ludikoak
Sacodejuegos: jakintzaren datu-basea, non doan partekatzen diren jolas tradizionalean oinarritutako jarduerak, jardunaldi ludikoak planifikatzeko. https://sacodejuegos.com/todos-los-juegos | |
Play14: jolasean oinarritutako tresnak eta jarduerak egiten eta partekatzen dituen erakundea, jokuaren bidez portaera-aldaketak eta trebetasun pertsonalen eta enpresa-trebetasunen kudeaketa lortzeko. https://play14.org/ | |
Juegos para niños: haur eta nerabeen garapen kognitibo eta fisikorako jolasak. https://juegosdetiempolibre.org/ | |
Genially: eduki ludiko-hezitzaile digitalak sortzeko web-aplikazioa. https://www.genial.ly/es | |
Kahoot: doako plataforma da honen bidez irakasleak ikasgelan lehiaketak sortzen ditu ikaskuntza ikasteko edo indartzeko. https://kahoot.it/ | |
Classcraft: irakasleek edozein hezkuntza-prozesu gamifikatzeko rol-joko bat zuzentzeko aukera ematen duen web-aplikazioa. https://www.classcraft.com/es-es/ | |
Educaplay: hezkuntza-edukiak sortzeko eta partekatzeko plataforma, hainbat joko motaren bidez (Quiz bideoa, gurutzegramak, mosaiko interaktiboak, harreman-mapak). https://es.educaplay.com/ | |
ClassDojo: ikasgelan gamifikazioa egiteko plataforma. https://www.classdojo.com/es-es |