Reading guide. How Can We Address Co-Education in Today's Context? Contributions of Feminist Teachings in the Face of Reactionary Attitudes

Publication date: 

How Can We Address Co-Education in Todays Context? Contributions of Feminist Teachings in the Face of Reactionary Attitudes

BOOKS

Jokin Azpiazu Carballo. Barcelona, Virus, D.L. 2017. ISBN 978-84-92559-78-7

Nerea Barjola. Barcelona, Virus, 2019. ISBN 978-84-92559-83-1

Beatriz Revelles-Benavente, Ana M. González Ramos (Eds.). San Sebastián de los Reyes (Madrid), Morata, D.L. 2019. ISBN 978-84-7112-933-8

Beatriz Ranea Triviño. Madrid, Los Libros de la Catarata, 2021. ISBN 978-84-1352-227-2

Samara Velte. Donostia-San Sebastián, Elkar; Andoain, Berria; Jakin,L.G. 2019. ISBN 978-84-9027-936-6

Bell Hooks. Iruñea, Katrakrak, 2023. ISBN 978-84-16946-86-0

María Rodó-Zárate. Manresa, Bellaterra, 2021. ISBN 978-84-18684-16-6

Carolina Jiménez Sánchez, Fátima Cisneros Ávila. Málaga, UMA, 2022. ISBN 978-84-1335-176-6

Rosa Guitart Aced. Barcelona, Graó, 2021. ISBN 978-84-18627-56-9

Ángela Figueruelo Burrieza, Marta del Pozo Pérez. Cizur Menor (Navarra), Aranzadi. Thomson Reuters, 2022. ISBN 978-84-1391-911-9

Juan Carlos Torrego Seijo y Carlos Monge López. Madrid, Síntesis, D.L. 2021. ISBN 978-84-1357-131-7

María José Díaz. Madrid, Pirámide, 2022, ISBN 978-84-368-4748-2

Joana Jaureguizar ... [et al.]. Barcelona, Graó, 2023. ISBN 978-84-19788-19-1

María Inés Monjas Casares. Madrid, Pirámide, 2021. ISBN 978-84-368-4410-8

Amparo Tomé ... [et al.]. Barcelona, Octaedro, 2022. ISBN 978-84-19506-27-6

GUIDES

PROTOCOLS

ARTICLES AND DOCUMENTS

PODCAST

WEBSITES